Ett bröd blir till.


- Ok, då kör vi. Det ser ju ut att kunna bli bra iallafall.


- Hmmmm, det här ser ju inte asbra ut...


- Men vi håller humöret uppe för det.


- Petters krymplingshänder. Inte så lätt att knåda då.


- Pregie fick ta över.


- Fast Petter tog förstås åt sig äran ändå...


- Sådärja...


Samtal under färskbrödätning:

- Gud vad gott! Vad vi är duktiga!

- Ja, alltså, det här är första gången jag bakar bröd.

- Jag också.

- Så jäkla bra!

- Perfekt mängd nötter i!

- Ja, och russinen! Mmmmm!

- Det är knaprigt också!

- Men inte torrt!

- Kanske lite väl knaprigt?

- Nej nej. Perfekt!

- Ja, perfekt!

- Mmmmmmmm!


Kommentarer
Postat av: Lövet

haha ni är la för goa alltså :::)))

2009-11-25 @ 12:57:57
Postat av: Linn

Ser jättegott ut. Men jag tvivlar. Övertyga mig gärna genom att ta med en bit eller två hit.

2009-11-25 @ 20:45:14
URL: http://lochl.blogg.se/
Postat av: Angen

men fyfan va gott de såg ut =)

2009-11-25 @ 21:43:37
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Marie

Linn, jag vill komma snart snart snart snart! Helst nu.



Och hälsa på dig vill jag också angen, men du är lite längre bort..



2009-11-26 @ 06:30:18
Postat av: Angen

vi ska säkert ner över något nästa år, låter länge men de är ju inte så mycke kvar av detta år =)

så då kan vi kanske ses =)

Kram

2009-11-26 @ 08:33:27
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Storasystern & J

Vi vill också ha tack. Ni är så fina vill vi också säga.

2009-11-27 @ 05:45:12
Postat av: Linn

Ja, men kom då.

2009-11-27 @ 08:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0