Soon to be best buds.

Det här är Ture. Han är Monstrets bästa kompis. Snart iallafall.






Kommentarer
Postat av: Ture, genom L&L

Det var himla mysigt att ha er här. Jag låg ju väldigt skönt vägg i vägg med dig, Monstret. Kände du mina sparkar? Jag kände dina. Skynda dig ut, jag ska lära dig allt jag kan. Än så länge är det inte så mycket, men jag jobbar på det. Kan tipsa om att din mammas famn är väldigt mysig.

2009-11-18 @ 21:01:17
URL: http://lochl.blogg.se/
Postat av: Angen

Marie, jag vill se en magbild på din vackra mage =)

2009-11-20 @ 00:26:32
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Marie

Nej, tyvärr Angen, det blir ingen. Men jag kan lägga ut en bild på Petters mage om du vil`? :)

2009-11-21 @ 17:21:19
Postat av: Angen

Hahaha, ja gö de..jag och Micke, vi brukade stå och jämnföra framför spegeln vem som hade störts..han låg 1:a fram till v 25-26 så min mage bara sa plopp så kom den fram =) haha!



Hoppas ni har det toppen!

Kramar

2009-11-22 @ 10:53:35
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0