Early morning call.

1 oktober. 09:37. Telefonsamtal med Petter. Han i Ö-vik. Jag i Stockholm.

Petter: Just det, jag tror att de ringde från IKEA imorse. 07:29!!

Marie: Åhh, om fåtöljerna?

Petter: Jag menar, vad är det för tid att ringa? Det är ju inte mänskligt att ringa då.

Marie: Men sa de att de skulle komma idag? Nästa vecka?

Petter: Ok, om man ringer efter åtta, men före åtta? Dödsstraff!

Marie: Vad sa de om fåtöljerna Petter!!??

Petter: Och sen kunde jag inte somna om. Herregudars. 07:29.

Marie: MEN VAD SA DE DÅ!!???

Petter: Jag vet inte.

Marie: Va?

Petter: Jag svarade såklart inte. Det var ju dolt nummer.


Kommentarer
Postat av: morfar

Petter o Virus - stort!!!

Bra samarbete, men var är Arto???

2009-10-02 @ 13:33:54
Postat av: Storasystern

Har ni fått dom nu? Bra, då kan ni komma hit! Kom nu då!!! Det finns IKEA här med, vi var där igår. Roligt. Det ser precis lika ut. Lite läskigt nästan.

2009-10-04 @ 17:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0