Mess från utlandet...

Marie vill inte att jag ska skriva SMS från utlandet. "Det blir så dyrt Petter. Skriv bara om det är något viktigt, typ något dödsfall eller så. Du vet ju hur ledsen du blir när du får telefonräkningen sen i slutet av månaden" säger hon.*

Men igår kunde jag inte hejda mig från att messa lite med min gode vän o kollega Stefan Elofsson.

Petter: Herregud. Har just tagit kaffe efter frukosten när jag tre bord bort ser....Sylvain Distin sitta o mumsa på en ostmacka.
Stefan: Bra spotting!
Petter: Nä men vart ska det här sluta? Klev ur hissen o upptäcker att jag delat tre våningars färd med Alan Wiley (känd engelsk domare, 4e domare vid gårdagens Manchester-derby reds.anm.)
Stefan: Mållös.
Petter: Oj, Kevin McCarra (sportjournalist på The Guardian reds. anm.)kom just hit till pressrummet på Old Trafford.
Stefan: Jag såg Bebben häromdan...

* = Skoj.

/Petter


Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahaa.. Erkänn att du var tvungen att skriva *skoj bara för att du trodde (helt korrekt) att jag skulle bli arg annars? Min älskade lilla toffel...

2009-09-21 @ 16:08:24
Postat av: Stefan Elofsson

Du e välkommen till Göteborg! Till ett glittrande glatt Göteborg...

2009-09-22 @ 10:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0