Tankar från Råsunda.

- Mackorna på Sandy´s i Solna Centrum var godast.

-
Pappa och jag var listigast när vi glatt nickade åt personalen på Scandic, sa hej till eventpersonalen i resturangen och lånade hotelltoaletterna.



- Det är något sexigt med när fotbollsspelare drar fram bollen med sulan innan de skjuter.

- Det är inte lika sexigt med långt hår (här skulle Tauer varit med på bilden men han blev av någon konstig anledning utbytt efter 38 minuter så jag hann inte).

        

- AIK var inte en division bättre än Djurgården. Snarare två stycken.

- Jag tycker att det är tråkigt att AIK-fansen till 80 procent bara sjöng om att Djurgården kommer åka ur och inte om att AIK kan vinna SM-guld. När de sjöng "hata Tauer" tyckte jag att det kändes obehagligt.

- AIK hade åtta ledare på planen under uppvärmningen. Djurgården hade tre.

- Djurgården försvarade sig bara med åtta man. Det håller inte.

- Jag ringade in snyggaste killen på Råsunda.



- Den här killen är ju riktigt bra.



- ...men den här killen hade ingen rolig kväll.



- Det hade jag, trots förlust och att jag hällde ut halva kaffekoppen över byxorna.


Kommentarer
Postat av: Petter

Fina bilder baby! Bäst är dom på Dig så klart, men bilden på matchfunktionären är ju mästerlig. Han har helt klart ingen bra kväll. Han ser ut att frysa som en hund och var rädd för AIK-fans...

2009-09-29 @ 10:49:37
Postat av: Robban

Jag ska bli matchvärd när jag blir stor.

2009-09-29 @ 14:59:32
Postat av: Storasystern

Fin syster fin pappa.

2009-09-29 @ 19:12:46
Postat av: D

Vi sjöng "Hoppa Tauer" inspererade av denna: http://www.youtube.com/watch?v=ZyR9-PGtgok



2009-09-30 @ 00:13:03
Postat av: Marie

Ok D. My bad. Men det förklarar ju ändå inte varför 80 procent av alla ramsor är fulla av hat och inte inte glädje och stöd?

2009-09-30 @ 13:08:56
Postat av: DE

80%? Var vi på samma match?

2009-09-30 @ 16:41:09
Postat av: Marie

Det var vi säkert. Men det är väl inte så konstigt om du i klacken har en annan syn på saken...

2009-10-01 @ 09:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0