Fråga får svar.

Fråga: Har tänkt fråga en sak ett tag men det har liksom aldrig blivit och jag vet inte riktigt vad det beror på. Kanske var (är?) jag rädd för att ni skulle ta det på fel sätt. Jag funderar iaf på om eran Mio har en liten läppspalt? Det ser ut som att han har ett litet jack i läppen och jag tycker att det är såå charmigt och han är helt underbart söt.

Svar: Mycket bra att våga fråga tycker jag. Här tas så lite som möjligt på fel sätt!

Fast så utvecklande svar blir det kanske inte. Vi vet helt enkelt inte riktigt vad det är för någonting. Väldigt charmigt tycker vi också och så har Mio sett ut sen han föddes. Eller det har nog förstärkts något när munnen växt.


Kommentarer
Postat av: Sigrid Ribjer

Vilken supersöt mun han har. Ja hela Mio är supersöt. Min "Mio" har inte exakt en sån, utan en liten flärp mitt på överläppen. Också gulligt.

2010-12-06 @ 20:29:21
Postat av: Maja-Stina

Sötaste killen i Spanien!



Å tack för kommentar. :)

Hoppas mitt mejl kom fram i går?

2010-12-06 @ 22:05:01
URL: http://www.majastina.se
Postat av: Marie

Ey Siggie! Roligt! Och grattis! Fast det kanske var ett tag sen kom jag på nu. Men det är väl inte mindre anledning att säga grattis! Och tack!



Maja-Stina: Min mail äter upp mail till dig. Jättekonstigt. Men till slut gick det! :)

2010-12-08 @ 11:18:00
URL: http://monsterbloggen.webblogg.se/
Postat av: Sigrid Ribjer

Tack tack..ja hon är 8 veckor idag. Det går fort men jag njuter av varje minut med henne. Vad kul med bloggen. Du skriver väldigt bra och med mycket tänkvärda saker. Kram

2010-12-08 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0