Ett snorigt beroende.

Jag är lite bekymrad.

Läs här en konversation mellan mig och Petter för några veckor sen.

Petter:

- Åhh, jag satt bredvid en tjej på flyget som snorade och hostade och nös hela flygresan. Usch, det är det äckligaste jag vet.

- Aj då. Tycker du inte att det är jobbigt att mina slemhinnor är uppsvällda och att jag harklar och snorar hela tiden nu då?

- Nej. Nej, det är inte samma sak. Ditt snor är inte äckligt. Jag skulle kunna äta ditt snor.

Mmm. Om det hade varit nog med det så hade det ju inte varit så farligt. Lite gulligt mest.

Men när vi var på Babyland häromveckan så hittade jag Petter när han stod och smygtittade på något bakom en hylla. När han såg mig gick han snabbt emot mig och ville inte säga vad han hade kollat på. Men jag vet. Jag har kollat upp vad det var. Så nu sover jag inte så bra. Jag är rädd. Riktigt rädd.

Klicka här och se vad Petter är ute efter för att täcka sina sjuka behov.


Kommentarer
Postat av: Petter

HaHa! Älskliiiiiing!! Passarejj!

2010-02-28 @ 19:45:10
Postat av: Marie

Ja, det är ju det jag gör! Mucuslover!!!

2010-02-28 @ 19:47:22
Postat av: Totte

Köp en Näs-frida istället, då får du suga ut snoret istället...

Ditt lilla äckel!

2010-03-01 @ 00:59:29
Postat av: Petter

Undrar varför Totte lät 200 bloggar passera innan han slutligen beslöt sig för att kommentera JUST DETTA inlägg... och varför i allsindar vet han vad en Näs-Frida är??

2010-03-01 @ 11:18:08
Postat av: Linus

Vi har en sån här.



http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=239838



Funkar finfint.

2010-03-01 @ 11:30:36
URL: http://lochl.blogg.se/
Postat av: Marie

På vuxna?

2010-03-01 @ 14:50:14
Postat av: Linus

Det har vi inte provat. Möjligen är munstycket lite litet, men jag ser egentligen ingen anledning till att det inte skulle funka.

2010-03-02 @ 09:29:02
URL: http://lochl.blogg.se/
Postat av: Marie

Man kan ju kanske trycka in den lite längre i näsan då?

2010-03-02 @ 10:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0