Inget? Inget sa du?

Jag bakade ju björnbär/vanilj/banan-muffins åt Petter igår.

- Åhh. Jag som inte har något åt dig, sa han.

Nehedu. Sen tog han med mig till världens mysigaste ställe där vi tillbringade kvällen och natten med mat, bad, yoga, meditation och frukost på rummet.

Mer imorgon.

Nu ska jag fortsätta med min senaste idé om en rolig kväll. Nämligen att slänga ur mig kommentatorsnamn som Petter får härma. Mycket lägligt med alla OS-sändningar.

- Ulfbåge!

- Jacob Hård!

- Chris!

Mycket roligt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ville bara säga att ni är bäst! Tack för all hjälpen idag. Sa jag att ni är bäst? Ni är bäst.

2010-02-18 @ 21:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0