10 orsaker att älska Mio.

- Sättet han tittar på mig när han sitter i selen. Ingen har någonsin sett ut att lita på mig på det sättet.

- Att han får mig att varje dag fascineras av hur fin pappa Petter är.

- För att han får mig att vilja bli ännu mer mig själv.

- För att jag aldrig skrattat så mycket som sedan han föddes.

- Sättet han ler mot mig när jag säger godmorgon.

- Den underbara huden på hans hals.

- Att han får alla andra problem att verka mycket mindre.

- För att han inspirerar mig att leva livet på mitt sätt.

- För att han alltid säger ifrån när något är fel, och inspirerar mig att göra samma sak.

- För att han är det finaste jag någonsin sett.


Kommentarer
Postat av: Linn

Mycket fint.

2010-06-08 @ 00:37:56
Postat av: Snysdern

Och ingen varning fick man!!!

2010-06-08 @ 12:01:12
Postat av: Linda

Och sötare och sötare för varje dag blir han...

Tack för lånet av bok! Den kommer att läsas.

2010-06-08 @ 15:41:11
Postat av: Sara L

Har ni varit utomlands era godingar!?

2010-06-08 @ 21:51:06
URL: http://lifvligt.blogg.se/
Postat av: lina

fint!

2010-06-11 @ 10:40:27
URL: http://linasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0