Förtydligande.

Snysdern ringer:

- Du det där inlägget om snoret. Jag fattade inte riktigt.

- Vad förstod du inte?

- Ja men, vad var skämt och så?

- Det var sanning fram till att Petter började titta bland hyllorna på Babyland. Jag hittade alltså på att han på allvar skulle vilja suga snor ur min näsa.

- Jaha. Ok, jag förstår.

- Men du tyckte inte det var så roligt?

- Nej. Men alltså. Jo. Det var roligt. Vanligt roligt. Men jag letade efter extra roligt liksom. En extra twist. Ni har det lite att leva upp till liksom.

- Ok. Förlåt.

- Mmmm.

Kommentarer
Postat av: Stora

Hihi nu börjar det likna något...

2010-03-01 @ 16:25:02
Postat av: Stefan Elofsson

Alltså. Vad händer med inlägget om det schyssta förlossningstugget egentligen? Jag vill inte gärna svära åt en gravid kvinna men nu får du skärpa dig Marie.

2010-03-01 @ 17:29:59
Postat av: Marie

Stefan. Du vet att du "tappade" en av presenterna som du fick av Petter i trappuppgången. Kunde du inte väntat med att slängt de tills du kom ut iallafall. Petter grät i flera timmar.

2010-03-01 @ 18:03:07
Postat av: Stefan Elofsson

Men hur länge ska ni tjafsa om det där egentligen!! Jag har bett om ursäkt. Se nu till att få upp den där bilden på mig och min idol Johan Sandler.

2010-03-03 @ 08:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0