Goingawayparty.

- Hej Kryp

- Hej hej!

- Hur är läget såhär på förmiddagen?

- Bara fint. Jättepigg. Verkar bli en fin dag! Men du verkar lite sliten mamma?

- Ja, du kan inte gissa varför?

- Hmmm, syftar du på min lilla fest?

- Lilla fest???

- Jajaja. Jag vet att du sa att jag bara fick ta hem en kompis. Men det var ju min avskedsfest och navelsträngen sa till levern och levern till njuren och då ville ju njuren ta med den andra njuren och om njurarna fick komma så kunde jag ju inte neka mjälten heller!!

- Mmmm. Sen sa vi ju innan också att de fick stanna till halv ett men inte längre. Så blev det inte riktigt va?

- Nej, jag vet, fast du sa ju inte till, knackade i vägen eller så?

- Det gjorde jag ju visst det. Framåt tre där så tyckte jag att jag gjorde en tydlig signal.

- Jaha. Oj. Hmm. Alltså, jag trodde nog det var basen. Det var fullt fart på dansgolvet då.

- Jo tack.

Kommentarer
Postat av: Snys

Hihi! Väldigt roligt!

2010-03-18 @ 11:02:31
Postat av: lina

haha underbart.

2010-03-19 @ 08:28:36
URL: http://linasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0