Idag.








Kommentarer
Postat av: Storasys

Ni är finast!

2010-11-19 @ 12:34:27
Postat av: Angen

Gud vilken vacker pojk =)

hoppas ni har det bra!



tänker på dig ibland å saknar faktiskt tiden när vi spelade tillsammans!



Du är bäst Marie!

Kramar

2010-11-28 @ 23:28:28
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Mälan

Hej Barret! Vet inte när tanken om att förändra mitt liv började. Ante tror att jag blivit smått religiös och undrar vad sekten som jag gått med i heter ;) "Välja glädje sekten" låter ju bra! :) Jag köpte kay pollacks bok "att välja glädje" för några veckor sedan och den var verkligen bra och tänkvärd. Om du inte läst den så rekommenderar jag att du läser den.



Har tänkt fråga en sak ett tag men det har liksom aldrig blivit och jag vet inte riktigt vad det beror på. Kanske var (är?) jag rädd för att ni skulle ta det på fel sätt. Jag funderar iaf på om eran Mio har en liten läppspalt? Det ser ut som att han har ett litet jack i läppen och jag tycker att det är såå charmigt och han är helt underbart söt. Anledningen till att jag frågar är att vår son Sixten föddes med lkg och har opererat sig 3 gånger för det. Han har ett ärr på vänster sida av läppen som går upp till näsan och det är nog därför som jag la märke till det.



Hoppas ni har det bra i erat Spanien!



Kram

2010-12-05 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0