Avslöjad.

5 oktober. 03:35. Desken på Nyhetsmorgon.

Marie: Du.

***** (den berörda vill inte avslöja sitt namn i den otroligt välbesökta bloggen): Ja.

Marie: Visst är du den Anon Ym som kommenterade att vi skrev för långt?

(tystnad)

Marie: Kom igen. Jag vet att det är du!

*****: Ookokok, jag erkänner! Men jag menade inget illa. Jag tycker jättemycket om er blogg. Men när ni skriver så långt så hinner jag inte läsa. Jag har så många att läsa och jag måste jobba lite ibland också.

Marie: Hrrmmm...

*****: Snälla förlåååt. Åhhh, jag skäms.

Marie: Vi kan stryka ett streck över det här om du tar med några nybakta bullar imorgon.

***** (nu sittandes under bordet): Jaaa, jag gör vad som helst.

Marie: Ta med någon till Petter också va? Han är jätteledsen.

*****: Javisst.

Marie: Bra, kul att jag är tillbaks visst?

*****: Mmmmm..


Kommentarer
Postat av: Skams En

Elaking. Men HUR tycker mna nåt när människor är så himla kreativa och gör en så fin, underbar och söt blog. Liiiite långa inlägg men i botten underbar?

2009-10-05 @ 15:04:38
Postat av: Anon Ym

Gud vad Skams En stavar slarvigt!

2009-10-05 @ 15:05:31
Postat av: Marie

Menar du att du orkade läsa hela inlägget? :)



Haha, nää skämt åtsido. Var stolt över att du är den enda som vågat säga någonting. Och det var bara en bra sak. Tycker vi skriver lite kortare nu, och det är bara din förtjänst! Helt rätt alltså, mer ärlighet. Gärna under sitt eget namn..



Att Anon kommenterar avv Skams stavar dåligt är fantastisk humor. Eller så har du och jag bara lika dålig.

2009-10-05 @ 15:13:17
Postat av: Carina - out in the open

Ni har en fantastisk blogg du och Petter. Kort och kärnfull. Tack för din hemlsi i dag. Jag spricker men här vilar den säkert.

2009-10-06 @ 16:19:12
Postat av: Anon Ym

En till jäkla dåre som inte kan stava...

2009-10-06 @ 16:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0