Skapa din egen lycka.

Jag är så glad över så många saker som hänt det senaste året.

En av sakerna jag är stolt över är att jag inspirerat så många av er att läsa Janesh Vaidyas bok I det sista regnet. Jag har fått så många kommentarer om hur mycket ni tyckt om den.

Boken har betytt otroligt mycket för mig i min utveckling och det är därför det är så häftigt att Janesh släpper en ny bok nu, precis som vi i vår lilla familj fortsätter vår resa. Den här gången är det en faktabok om världens äldsta läkekonst Ayurveda. Vill du lära dig något om dig själv så tycker jag du ska läsa den här boken.

Det finns bara en sak som är bättre än att läsa Janesh böcker och det är att lyssna på honom berätta saker i verkliga livet. Jag har aldrig träffat någon så energigivande berättare. Jag har haft äran flera gånger, som tur är. För den här gången är jag inte hemma. Men ni har chansen. Måndag den 16 maj, klockan 18:30. Kolla länken för plats. Och gå dit! Om du vill göra någonting för dig själv och din egen lycka. Gå dit!

Här är den nya boken. Den kommer i maj:

 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag har Det Sista Regnet pa hyllan hemma och ska lasa pa semestern som borjar pa fredag. Tjo hoo!

2011-04-19 @ 12:40:42
URL: http://quinoacake.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0