Non smoking generation.

Mio satte av med en väldigt fart idag på stranden. Och arg såg han ut. Vi undrade var han var påväg.



Det visades sig vara mot en jämnårig liten kille.

Mio: Hööööörrö, vad har du i handen?

Kille: Ehh, inget.

Mio: JO, det är ju en fimp. Jag ser ju det, släng bort den där! Genast!!

Kille: Men åhh, jag ska bara ta sista blosset ju! Bara den här. Sen ska jag sluta, jag looovar.

Mio: Nej, släng den så gräver vi ner den! Nu!!



Kille: Nej, jag vill inte gräva ner den. Ok!? Här smaka lite du också istället, kom igen. Det är gott. Typ.

Mio: HA! Är det väl inte! Nu är det du som slänger den där! Sluta peka på mig med den! Vi ska gräva ner den här bredvid.



Kille: Åhh ok då. Jag vågar inte bråka med en kille med mimmi på hatten. Jag slänger den då.

Mio: Bra, starkt jobbat! Nu skyfflar vi lite sand över den också. Såå. Vänner?

Kille: Mmmm.. Ja ok då..

Mio: Bra, då leker vi russinleken istället.


Kommentarer
Postat av: Malin

Gråter tårar av rolighet!!!! Bäst humor någonsin!!!

2011-02-25 @ 21:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0