Pappa som son.

Jag tittar igenom våra kort och hittar det här. Mios farmor kanske kan hjälpa med tidpunkt men det känns som om Petter på bilden (för det är faktiskt han) är ungefär som Mio är nu.

Och det hugger till i magen när jag ser det. För det är ju något där som är så likt. Något i blicken, i charmen, i glimten. I det som jag föll för hos Petter och nu också älskar hos Mio.

Det blir lite tjockare i halsen och ögonen tåras.

Världens finaste kille har fått en son och jag får dela varje dag med båda två. 

Livet är fantastiskt.


Kommentarer
Postat av: Eva

Han är för söt! Tror att han är ett par månader äldre än Mio är nu. Vi bakar tårta till Fridas födelsedag tror jag så det är augusti. Han ville alltid slicka skålen.

2011-05-12 @ 13:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0