Petter Johansson möter Peter Johansson

I ett helt fiktivt möte. In a galaxy far, far away ska nu äntligen Petter Johansson få möta Maries hemliga kärlek, Peter Johansson.

Petter: Så... Finally we meet.

Peter
: Hehe...

Petter
: Känns det så för dig också liksom… Äntligen står vi här, öga mot öga, face to face. Efter allt snack som varit runt oss och så liksom, mellan dig och Marie och mig och Marie, och mellan dig och mig… Nu…Nu är ögonblicket här när vi möts…

Peter
: Hehe… Jaa… Jag är inte med riktigt.

Petter
: Ha... Jaså....Det är okej. Jag har också varit i förnekelsestadiet länge. Det är okej…

Peter
: Hade du några frågor eller?

Petter
: Frågor? Det vet jag inte… Du kanske har några som du skulle vilja ställa till mig, eller?

Peter
: Va fan…Ja, vem är du? Vad vill du?

Petter
: Exakt… Det är helt okej att du känner så Peter. Nu känner jag att vi kommer nånstans.

Peter
: Allvarligt, ska inte du sticka nu?

Petter
: Jag kan gå precis när du ber mig att gå… Inga problem, men du kan inte springa ifrån Dig själv…Ta åtminstone med Dig det… Marie såg din show i London fem gånger, visste du det?

Peter
: Vadå, We will rock you?

Petter
: Ja, eller va fan den nu hette.. Fem gånger! Kom inte o säg att du inte fick din chans…

Peter
: Min chans?

Petter
: Jaaa, DIN chans…. Jag vill att du lämnar Marie ifred från och med nu…

Peter
: Lämna Marie ifred? Jaha… Visst, så gör vi…absolut…

Petter
: Haha, du har ett sätt att säga det. Som om det inte spelar någon roll för Dig… Du har en del att jobba med, Peter. Im good at people.

Peter
: Allvarligt, stick nu. Dom andra reportrarna ska också få sina intervjuer…

Petter
:…I WANT TO BREAK FREE...I WANT TO BREAK FREE...I want to break free from your lies, your so selfsatisfied I don’t neeed you....Ive got to break freee....


Kommentarer
Postat av: Linda

http://www.youtube.com/watch?v=9meapnT6wvc&feature=related



Marie och Peter sjunger duett...

2009-10-05 @ 14:03:02
Postat av: Linus

Jag börjar bli rädd för den här bloggen...numera läser jag den alltid med lyset tänt.

2009-10-05 @ 14:51:34
Postat av: Marie

Det borde alla göra Linus. Det borde alla göra....

2009-10-05 @ 15:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0