På springtur i London...

(Förlåt för rubriken. Jag kunde inte komma på någon annan)

Jag blev kär igen igår.
Marie var inte ens i samma land. Så jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det för henne. Men det får komma i andrahand. Det är ju ändå mina känslor som måste få komma i första.

London o jag har träffats ganska mycket de senaste två åren men det har aldrig riktigt klickat förut (förutom när jag o Marie var där i februari 08).

Men så igår, under en tidig springtur i Hyde Park/Kensington Gardens visade London sig från sin bästa sida.

"God is in the houses, and god is in my head...Round the cemetries of London...."

















Kommentarer
Postat av: Marie

Med de där bilderna så förstår jag att du är kär i london, det är ok. Men kanske kan jag få vara med på ett hörn?

2009-09-28 @ 09:35:50
Postat av: Danne

Jag tycker du ska utföra töjningen med något mera böjt knä för att undvika töjning av en viss nerv... såvida det inte var din avsikt givetvis då tar jag tillbaka allt...

2009-09-28 @ 10:38:31
Postat av: Storasystern (alltså inte Petter's eftersom han är äldre men ändå lite grann)

Helt imponerad Petter av bilderna. Jättefina! Och också av förematchreferatet i lördags. Du är himla bra du.

2009-09-28 @ 11:10:57
Postat av: Johan Sandler

London is fucking great mate! Jag älskar stan och längtar tillbaka lite grann varje dag. Ett år som Londonbo och London finns i mig för alltid. En löptur i Hyde park tidigt på hösten... Det finns inte mycket bättre!

2009-09-28 @ 11:18:04
Postat av: Marie

Nu har jag tittat och tittat och de här bilderna är ju hur fina som helst! Det är omöjligt att inte vilja säga det igen och igen och igen! Fiiiinast!!

2009-09-28 @ 15:38:11
Postat av: Petter

Ledsen Danne, det var min avsikt...

Oh, tack storasyster! Glad jag blir!

Och finast, tack för dom fina orden.

Och Johan... När ska vi ses?

2009-09-29 @ 10:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0