Born pure.

Om alla försökte skapa sin egen lycka utan att ta ansvar för någon annans. Skulle världen fyllas med egoistiska människor eller skulle den bli en kärleksfullare plats?

Jag är övertygad om vad jag tror.

Jag tror att vi föds goda. Och jag tror inte det finns någon annan lösning än att ta ansvar för vår egen lycka. Inte förrän du inser att du inte kan rädda någon annan har du chansen att själv bli helt lycklig. Först då kan du sprida all den kärlek du har inom dig till alla runtomkring dig. Utan krav på att få någonting tillbaks.

Villkorslös kärlek. Det tror vi på. 




Kommentarer
Postat av: Storasys

Jag tror också på det.

2010-12-14 @ 23:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0