Det gäller att prioritera.

Med Petter på plats på Old Trafford så bjöd jag in Unitedfanset Crille (på bilden några inlägg ner) till att se Manchester United-Manchester City med mig. Fick svaret via sms:

"Tack för inbjudan, men vi är i Vårgårda så jag hinner inte. Kram. C"

Crille, det gjorde inget att du inte kom. Du missade verkligen ingenting. Det var ingen höjdarmatch ändå. Du hade det säkert bättre i Vårgårda. Matchen innehöll bara sju fantastiska mål, otrolig intensitet, tre upphämtningar av City och så, hmmm, var det något mer? Ja, just det, Owen avgjorde till 4-3 efter fem övertidsminuter.


Kommentarer
Postat av: Petter

HaHa...Crille... Va fan gjorde han i Vårgårda??

2009-09-21 @ 00:16:05
Postat av: Linda

Haha! Vårgårda! Så skrev du bara för att du ville att vi skulle kommentera. Inte Vårgårda. Bättre lycka nästa gång! Och ja, t.o.m. jag fattade att det var en rolig match som C missade och vill här också tillägga att jag faktiskt inte påverkat beslutet att åka till Vi..er nämnvärt.Faktiskt.

Söt mamma du har Mary! Kram

2009-09-21 @ 13:20:36
Postat av: Mary

Hahaa.. Det roliga är att jag skrev vårgårda för att det var det jag trodde det var. Inte för att jag vet var det är men.. Inte heller vet jag var ni då egentligen var.. Men visst hade jag hoppats på att du skulle kommentera. Crille har väl knappast hittat hit. Vet han ens vad en blogg är?

2009-09-21 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0