In the land of dreams.

Petter är i London. Det går väl an. På dagarna iallafall, på nätterna är det värre.

Jag drömde mycket förut. Tyckte jag iallafall. Men nu drömmer jag tusen gånger mer och värre.

Inatt var jag och storasystern i Paris. Vi var där eftersom storasystern ville besöka Sverigedemokraternas årliga medlemsmöte, som ju hålls i Paris varje år. Storasystern var klädd i en AIK-overall som var alldeles för stor för henne. Men som hon sa:

- Den är ju så fin.

 Där på scenen stod han Jimmie (är det inte otroligt fult att stava Jimmy med i-e?) och skrek om Hitler och tände eldar och så. Storasystern lyssnade härfört och sjöng med i alla sånger och skrek högst av alla när det kom till ramsorna.

Otroligt obehaglig dröm. Jag trodde aldrig att det skulle hända. Jag menar. Min syster. Den som har de finaste tankarna och principerna av alla. Helt ofattbart. Helt otroligt. Helt skrämmande. Jag är i chock. Min fina syster. I EN AIK-DRESS!!!!!

Kommentarer
Postat av: Storasystern

Usch så läskigt!

2010-02-27 @ 14:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkomna.

Vi heter Marie, Petter och Mio.

Vi är en vanlig familj som bestämde oss
för att bryta invanda mönster och skapa
vår egen lycka.
För ett år sedan sålde vi lägenheten i Stockholm, packade två resväskor och flyttade till Spanien. Nu bor vi i Sverige igen men forsätter att skapa vår egen lycka här.

Vi tror på att ta
ansvar för sig själv
och att barn föds som de ska vara och vi föräldrar får delta i
deras utveckling.

Och så tror vi på kärlek.

Kontakt: [email protected]


Visst vill du skriva in din e-mail och få ett mail när vi skrivit nytt:

RSS 2.0